terça-feira, 12 de março de 2013

How much do you really want this ?



"For me no matter how much times I have to explain my dream, but is hard to me, explain this for people around me, you know ? I don't care if them don't believe in me or in my dream, I believe and I have determination, focus and heart for get all things. Nothing is easy, I know my time is short, I don't care how much money I have in my bank, I don't care what you think about this, The only thing important, is I'm still playing, I'm still working, If I die now, I die happy. Because I don't gave up. I have one question for You .... what is the value of your dream ?? What is the value your hapiness?? Ask for yourself .... Answer for yourself ! " - Guto Oliveira 


"Para mim, não importa quantas vezes eu tenho que explicar o meu sonho, mas é difícil para mim, explicar isso para as pessoas ao redor de mim, sabe? Eu não me importo se eles não acreditam em mim ou no meu sonho, eu acredito e tenho foco, determinação e coração para obter todas as coisas. Nada é fácil, eu sei que meu tempo é curto, eu não me importo quanto dinheiro eu tenho no meu banco, eu não me importo com o que você pensa sobre isso, a única coisa importante, é que eu ainda estou jogando, eu 'ainda estou trabalhando, Se eu morrer agora, eu morreria feliz. Porque eu não desisti. Eu tenho uma pergunta para você .... qual é o valor do seu sonho? Qual é o valor da sua felicidade? Pergunte para si mesmo .... Responda para si mesmo!" - Guto Oliveira

Nenhum comentário:

Postar um comentário